Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl
1

Party-dressz

Címkék: szex buli ex bosszú | Szerző: Édes Bosszú | 3:18 pm

A barátaimtól tudtam meg, hogy "életem szerelme", akivel már 2 éve együtt éltünk, megcsal. 1 hétig gondolkodtam, hogy hogyan mondjam el neki, hogy tudok róla, vagy vegyem rá, hogy vallja be. Tudtam, hogy el fogom küldeni a lakásomból, mert baromi ideges lettem rá. Úgy feküdt be az ágyunkba, hogy előtte más pasival volt. Jól felhúztam magam és kitaláltam, hogy mivel bosszulom meg. Vettem egy UV fényre reagáló filcet, és a kedvenc ruháira ráírogattam mindenfélét (a telefonszámát és mellé egy tarifát, szeretem a fa..t stb.)

A hétvégén kész tények elé állítottam, közöltem vele, hogy cuccoljon és ne is lássam többet. Sírdogált, sajnálkozott, többet nem fordul elő és az ilyenkor szokásos, de nem hatott meg.

Még aznap elment bulizni, és hihetetlen, de az egyik összefirkált ruháját vette fel :) Biztos nagy sikere volt, mire észrevette, ismerősök szerint jó sok időbe beletelt, míg valaki szólt neki :)

A bejegyzés trackback címe:

https://edesbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr692123289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása