jún
1

Ajándék

Címkék: barátnő férj bosszú | Szerző: Édes Bosszú | 7:07 pm

A férjem és egy barátnőm között kialakult valami flörtszerűség, persze erre csak több hét után jöttem rá, mikor megkaptuk a telefonszámlát. írd és mondd több mint 4000 sms és számtalan órányi telefonbeszélgetés volt közöttük 9 héten át!!! Mikor szembesítettem a férjem, bevallotta, de csak annyit mondott, hogy ez ilyen telefonos ártatlan flörtölgetés volt, és semmi több. A férjemet már megbüntettem, legyen elég annyi, hogy 3 hónapon át szenvedett, és mindent elkövetett hogy visszaszerezzen, úgy ugrott ahogy én csettintettem.

 

Persze a barátnőm is megkapta méltó büntetését. Nagyon szép, hosszú haja volt a csajnak, egyből azt terveltem ki, hogy a szexepiljén ejtek csorbát. Elmentem egy drogériába és vettem márkás sampont, balzsamot és hajszérumot. Összeállítottam egy szép ajándékcsomagba és letettem a lakása előtti lábtörlőre, rövid szerelmes üzenettel, mintha csak egy titkos hódolótól kapta volna. Na de nem volt minden kóser a csomagot illetően :) az összes termékből előtte kiöntöttem a tartalmukat és összekevertem szörtelenítő krémmel, majd vissza az eredeti flakonukba. Hát mostanra már nem a haja a szexepilje... nyugi, nem hullott ki, csak kellőképpen eltöredezett és száraz lett a koronája :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edesbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr572048656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajajajjjjjj 2010.06.01. 22:48:59

ez teszik, megjegyzem:)

az embert hogy büntetted? kicsit konkrétabban is írj róla, légyszi:)

vendriner aladár 2010.06.02. 10:09:09

Méghogy a nők nem gonoszak. Egy férfi mikor csinálna ilyet.

WI 2010.06.05. 22:58:05

Amúgy ja! A statisztika szerint több nő csalja meg a férjét, mint fordítva. Ehhez képest csak női bejegyzés van eddig.
süti beállítások módosítása