Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jún
2

Az a telefon...

Címkék: szex barát | Szerző: Édes Bosszú | 3:39 pm

Zsolttal 1 évig éltünk együtt. Ő volt számomra a tökéletes férfi, vele képzeltem el az életemet. A szexuális életünk nagyszerű volt, szinte minden nap együtt voltunk, és ez természetes volt.

 

Vezettem egy naplót a számlákról, hogy követni tudjuk, mi mennyi és meddig kell fizetni, be lett-e fizetve. Egyik alkalommal, mikor átnéztem, feltűnt, hogy nem érkezett meg egy telefonszámlája. Megkérdeztem, hogy tud-e róla, azt válaszolta, hogy majd ő utánanéz. Egy hét múlva még mindig nem kaptuk meg, a drágám azt mondta, hogy pedig azt ígérte neki az ügyfélszolgálatos, hogy újraküldik. Kezdett gyanús lenni, így kiadva magam a feleségének, újra lekértem a számlát, és azt a választ kaptam, hogy már be lett fizetve. Mondtam a hölgynek, hogy sajnos sehol nem találom a számlát és szükségünk lenne rá adóügyi okokból, és megkértem, hogy küldjék ki újra. Sajnos Zsolt hamarabb kivette a postaládából, de furfangos módszerrel kicsakliztam a táskájából, leírtam a számokat és visszatettem. A számlán rengeteg szextelefon hívás szerepelt. Elmondtam Zsoltnak, hogy tudok mindent, és ha valakivel rondán akar beszélni, ott vagyok én ingyen!

Persze jött a “nagyonsajnálomtöbbetnemfordulelő” blabla.

 

A munkájából adódóan éjszakánként dolgozott, és két nappal később, mikor reggel 6kor hazaesett és elment tusolni, csörgött a telefonja. Felvettem és egy lány kereste őt, mellesleg a hangja eléggé meglepett volt, hogy én vettem fel. Megkérdezte, hogy én a Zsolt felesége vagyok-e, megmondtam neki, hogy nem, de a barátnője vagyok és együtt élünk. Erre a lány nagyon dühös lett, és elmesélte, hogy Zsolt azt mondta neki, hogy független, de gyanús lett neki, hogy nem akarta megadni a számát, így a csaj felhívta a tudakozót, és kiderítette. Beszélgettünk pár percet, hogy hol találkoztak stb. aztán Zsolt kijött a fürdőből, én pedig kértem a csajt, hogy tartsa a telefont, majd azt betettem néhány könyv mellé, hogy ne látszódjon. Mikor leült az ágyra, gyorsan előkaptam a telefont és megkérdeztem „Szóval mikor voltál utoljára a barátommal?” Zsolt teljesen elvörösödött és majd’ szétrobbant a feje, mikor másodpercekkel később leesett neki, hogy mi folyik itt. Egy szót sem szólt, kikapta a kezemből a telefont és elviharzott. Jellemző. Mindig az a fajta volt, aki azt hitte, hogy ha homokba dugja a fejét, megoldódnak a problémák maguktól. Vagy legfeljebb kiengesztel.

 

Másnap ő mondta nekem, hogy rámférne egy új autó. Elmentünk, megvettük, majd mikor hazaértünk csörgött a telefonom, a csaj volt az. Úgy tettem mintha mással beszélnék, és mondtam, hogy épp most készülünk a … plázába vásárolni, mert Zsolt szerint az új kocsihoz új ruhák is kellenek. A csaj mondta, hogy ő is ott lesz akkor. A kedvenc üzletemben meg is jelent, és követelte vissza Zsolttól a róla készült képeket, amit adott neki. Zsolt elkezdett úgy viselkedni, mintha nem is ismerné. Kikaptam a kezéből a pénztárcáját, kivettem a csaj képét és visszaadtam neki. Zsolt szinte őrjöngött! Odadobott nekem három húszezrest és azt mondta, megvár a kocsiban. A csajra nem tudtam haragudni, mivel nyilvánvaló volt, hogy ő sem tudott rólam, így megajándékoztam magunkat 1-1 pár cipővel.

 

Másnap vettem pár homoszexuális magazint. Kinéztem az egyikből egy fizetős szexvonalat, felhívtam a pasim telefonjáról, míg aludt, és mondtam a vonal végén lévő pasinak, hogy most nem akarok vele beszélni, de tartsa csak, én majd később lerakom. 8 órával később már minden cuccomat bepakoltam az új kocsimba, és megköszöntem a kis homo srácnak a telefont. Nevetett és nagyon hálás volt. Ez a hívás úgy 200,000-be fájt Zsoltnak J A magazinokat betettem az ágy melletti éjjeliszekrény fiókjába, ami hozzám tartozott, mert tudtam, hogy azt sosem nézné meg, de mindig lesz egy kíváncsi lány, aki ha nála alszik, biztos, hogy belenéz J Hetekkel később egyre több ismerős kérdezgette, hogy talán több pályán játszik-e Zsolt, merthogy valaki olyan újságot talált nála. Én csak mosolyogva annyit feleltem, hogy „Szerinted miért mentünk szét?”

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edesbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr532051012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WI 2010.06.05. 22:52:19

Szerintem, ha barát és nem férj... Más. Szerintem ez otromba a végét kivéve.

Elkeveredett 2010.06.05. 23:20:06

Mekkora ribancnak kell ahhoz lenni, hogy autóval meg lehessen venni? Aztán hozzád lehessen vágni hatvanezret, s te el is költsed?
Jeeeez.

Liz@Bunny 2010.06.12. 12:25:07

inkább mekkora seggfej az, aki így akar kompenzálni ahelyett, hogy bocsánatot kérne, és megbeszélné mindezt a barátnőjével. Tipikus gyáva megoldás tagadni, aztán mint valami szajhának, a barátnője kezébe nyomni egy köteg pénzt, mintha a sérelmeket ki lehetne vásárolni. Én azt mondom, ha valaki ilyen gyáva féreg, akkor meg is érdemli, hogy elköltsék a pénzét. Egy fillér fizetés nélkül megúszhatta volna, ha igazi férfiként viselkedik, és vállalja a tettei következményét.

Doubledeceker 2010.06.16. 14:03:42

@Liz@Bunny:

Csak a szajhák kezébe lehet pénzt nyomni így, és azok kezébe kell is.

Egy igazi férfi meg nem áll le ribancokkal, így valóban inygen megússza az eféle szívderítő hülyeségeket.
süti beállítások módosítása