máj
31

Szemét pi..a vagyok

Címkék: bosszú | Szerző: Édes Bosszú | 6:54 pm

8 éve vagyun házasok, előtte két éve voltunk együtt a férjemmel.

Szerelem első látásra volt, összeilletünk mint Barbie és Ken. Persze a gazdag Ken. Ezért el is néztem neki sok mindent, az arrogáns megnyílvánulásait vagy a nyílvános flörtöléseit. De ez mára megváltozott. Minden apró bosszúságot amit nekem okoz, visszakap. Csak nem tud róla, nekem viszont jól esik. Előfordult, hogy a fogkeféjével tisztítottam ki a WC-t, belefújtam az orrom a párnájába, beleköptem a kajájába, belehamuztam a kávéjába vagy urambocsá' belepisiltem a cipőjébe. Soha nem vette észre ezeket, de legalább is nem szólt. Ha most olvassa: igen drágám, én voltam :) és megmondtam a kapcsolatunk elején, hogy egy gonosz picsa vagyok! :)


A bejegyzés trackback címe:

https://edesbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr572045555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ohmyFgod 2010.06.01. 22:49:19

a fogkeféjével tisztítod a wc-t, aztán fogmosás után smárolsz vele? vagy ti sohasem?

botz 2010.06.01. 22:49:36

Istenem te szegény...

ohmyFgod 2010.06.01. 22:49:42

jah, csak a pénzért néztél el neki dolgokat? megérdemelsz mindent, sőt még többet is

arisztotela 2010.06.01. 22:49:58

ennél primkóbban nem nagyon lehetett volna megoldani sztem, hihetetlen kispályás megoldásokat sikerült választanod. ezzel szemben ha így reagálod le az efféle flörtöket és arrogáns megnyilvánulásokat, az azt jelenti, hogy elég sokat jelent neked. úgyhogy javaslom, próbálkozz valamiféle racionálisabb megoldással (pl. BESZÉLJ vele ezekről)!

angibangi 2010.06.04. 08:33:41

ezzel a sztorival is magadat minősítetted, nem pedig a pasit. Gratulálok, ritka értelmes lehetsz

Triest 2010.06.25. 13:32:57

Ez igen primkó :D Remélem tényleg olvasta a pasid és már ki is dobott a picsába.
süti beállítások módosítása