Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jún
4

Partnert kerestem neki

Címkék: szex bosszú | Szerző: Édes Bosszú | 6:23 pm

Volt egy barátom úgy egy évig, kiderült hogy megcsalt, ráadásul többször kaptam el tőle nemi betegséget, amit mindig tagadott, hogy köze lenne hozzá. Szóval elég sok kellemetlenséget és fájdalmat okozott. Gondoltam, kicsit megleckéztetem.

Csináltam egy e-mail címet a teljes nevével, majd regisztráltam egy meleg szexpartner kereső oldalon. Feltettem róla több képet, olyat amin az arca is rajta van, és kerestem olyat a neten, ami meztelen, arc nélkül, de hasonlít az alkata az exeméhez. Elkezdtem több pasival is levelezgetni erotikus témákról, mikor már elég sok vasat tartottam a tűzben, mindet kértem, hogy küldjön magáról meztelen fotókat. Persze a fotóküldéshez az exem céges e-mailcímét adtam meg, sőt a skype nevét is, hogy vegyék fel és csacsogjanak vele :) Ja, és a kreált e-mail címről elküldtem több kollégájának is a partnerkereső oldalos profiljának linkjét :)

Megnéztem volna az arcát, mikor megkapta a képeket és leveleket :)

A bejegyzés trackback címe:

https://edesbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr592056843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vendriner aladár 2010.06.09. 15:05:01

Példás lecke tényleg. A bosszú kicsinyes dolog. Főleg ez, mivel egy köztudottan hetero valakit buzinak beállítani, hát nem tudom. Mondjuk lehet egy előléptetést elintéztél ezzel...

StockY · http://stockmobius.blog.hu/ 2010.06.14. 10:49:18

Valóban megleckéztetted...
Lehet, hogy édes a bosszú, csak sajnos a bosszú mindig bosszút szül...
Ez pedig hova vezet?

Reactor 2022.05.29. 17:12:11

@vendriner aladár: Ha meg nem állsz bosszút, bárki beléd törölheti majd a sáros pacskerját. Mert a hozzád hasonló nyúlbélák inkább hagyják magukat, minthogy visszaüssenek. Nem baj, tiétek az erkölcsi fölény...lol :DDD
süti beállítások módosítása